Tionioåttasjusexfemfyratretvåett.

10 saker jag tycker om
*Min familj
*Gå i skogen
*Avokado- och kesomacka
*Södra Frankrike
*Kreativt inspirationsöverflöd
*Klappa majken på magen
*Motionsspåret i Kungshamn
*Axlar som man får luta sig mot
*När man får till den perfekta tofsen
*Att fånga ett ögonblick med kameran

 


9 saker jag tycker mindre om

*Fransk byråkrati
*Orättvisor
*Att inte hinna göra sånt jag mår bra av
*American Apparels strumpbyxreklam.
*Friidrott
*Patriarkatet
*När dom jag tycker om är för långt bort för lång tid
*Tekniskt strul
*Tråkiga ärenden till banken och skatteverket och så 

Källa


8 bästa städerna

*Paris
*Kungshamn
*London
*Stockholm
*Göteborg
*Skara (Men jo, faktiskt.)
*New York
*Aix

             
(Kakan står för bilder)

 



 
7 saker jag vill göra i framtiden
*Ha Axelina som roommate
*Föda barn
*Laga risotto 
*Vara projektledare för Musikhjälpen
*Inreda ett hus
*Bo i Paris
*Återträffa Aixpersoner

 
 

Kan detta verkligen vara två år sen? Snarare fem tänker jag.


6 saker jag är rädd för

*Att glömma betala hyran
*Gå på arbetsintervju
*Tjuvar
*Sverigedemokraterna
*Att inte lyckas med punkt 7
*Att glömma hur feta historielektioner vi hade på gymnasiet


5 bloggar jag läser

*Cecilias, Julias, Floras, Claras och Sandras.

4 bra ord:

*himla
*guld
*julbak
*gött

3 saker jag ser fram emot
*Karins hemkomst (om 9 dagar!)
*Chilligt familjehäng i jul
*Gå på gympa



 


2 bra filmer
*The Holiday för att det är jul.
*Denhär!


1 bra låt
*Valentine med Fiona Apple.



Kommentarer
Mamma

Vad fint du skriver! Jag blir rörd. Kram mamma

2013-12-12 @ 17:50:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0