Heppårej!

Några saker som hänt sen sist:
 
*Jag har börja jobbat på Amorino och lär mig massa nya saker. Till exempel att göra glassblommor, säga "vad önskar ni" på tusen olika sätt och hur man gör en petnoga chef nöjd.
 
* Jag har sett fotoutställningen från himlen! En och en halv timmes kö, sju rum och två timmar tillsammans med med Henri Cartier-Bresson. Blev till slut så mätt på briljans att jag inte orkade analysera vad det var som gjorde bilderna så fantastiska. 
 
* Jag har fått inspiration! Till allt möjligt men mycket som handlar om text/bild/ljud/film. En del hör ihop med bilden och kanske får ni se ett testprojekt snart. 

 


Kommentarer
Emelie

Ååh, älskar de här Amorino-blommorna! Så finurligt att tänka sig att man kan lära sig hur man gör.. Ja, får bannemig ta mig en sväng förbi Notre Dame när jag flyttat och få mig en Lovisa-blomglass!

Och det här med inspiration, det lät ju helrätt :)

Svar: Det får du verkligen göra! När är det du flyttar? :)
Lovisa

2014-05-10 @ 07:17:15
URL: http://sockerskrin.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0