Harry P och Kakan S

Har börjat läsa denna eminenta halvkända lilla bokserie! Folk brukar bli alldeles häpna när jag säger att jag inte läst Harry Potter (eller sett alla filmer för den delen) så tänkte att jag tar tag i det lilla projektet nu. Hittills är det väldigt gullig och mysig magi. 
 
 
Imorgon kommer den här personen hem från Mexico förresten. Som jag paniklängtat efter dig ibland de senaste 5 månaderna Karin. Brukar säga skämt som jag vet att vi skrattat åt högt för mig själv ibland och sen liksom fnissa i min ensamhet. Men nu är det slut med det i ett par månader i alla fall. 







Kommentarer
Majken

Det blir roligt när alla tjejer kommer hem kram Majken

Svar: hahaha! vi saknar dig också finaste vovven! puss på dig!
Lovisa

2013-12-19 @ 23:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0