Första dagen av folkis.

Tillbaka i staden och rummet där man numer hör klassiska pianostycken från artisten mittemot när fönstret är öppet. Tonerna blandas med vårpeppade måsar och hundägare som ropar "Aaaagneeees! HIT!" med pipig röst. Man kan ju inte annat än romantisera en sådan sak. 

Så här festlig var första kvällen på Gävle-Färnebo-vistelsen.  

Jag och Axelina hade inte sagt något till Kattis om att jag skulle komma och hälsa på. Blev överfallen av kramar när hon såg mig och det var såklart underbart att se både henne och Axelina igen. Så fint att de går samma folkhögskola nu, precis som jag och Kattis gjorde i Aix. 
 
Första kvällen var hela fina klassen plus jag och massa andra på en liten fest i Gävle. Kände mig välkomnad och som en i gänget efter cirka ingen tid alls. 

Där fanns till exempel sådana här supercooa tjejer med drömfrisyren. 
 
Axelina och Maria, en av alla snälla klasskompisar. Hade svårt med namnen i början men när jag lämnade Färnebo tre dagar senare hade jag lärt mig alla 16 i klassen! *stolt*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0