Fredag och Lördag.

Påtal om helg har jag haft en himla bra. Såhär var fredagen och lördagen till exempel! 
 

I fredags kväll lagade jag först god pasta och lyssnade på podcasts. Sen kom Linda och Louise från klassen.


Naturlig skönhet alltså. Vi piffade, drack vin och gick till jazzhuset där det dansades det och hängdes hela kvällen. Coolaste var att vi hamnade en stund i någon slags trappuppgång backstage. En vän från vår klass hade spelat med sitt band och drog med oss dit. Inbillar mig såklart att Håkan, BD och andra häftiga hängt i den där trappan också. *proud to be starstruck*


Åt lunch med samma braiga sällskap i Haga i Lördags. 


Jag.
 

Kafé Kringlan framkallar alltid beslutsångest men den är alltid värd för allt är gott. 


När vi kom ut efter tre timmar hade det blivit mörkt igen. 

Älskar att det börjar kännas juligt i stan. Göteborg är bra på detta med fina lampor. 
 
Dog idylldöden lite när fullmånen lyste såhär. Jag och Louise gick väldigt spontant vidare på bio. Vi såg Mig äger ingen som nog var en av top 10 bästa filmer någonsin. Mer om den en annan dag kanske. Har för övrigt enorm blogginspiration så njut så länge det varar! 
 
 


Kommentarer
Anonym

Mysigt

2013-12-04 @ 17:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0