Sista skälvande dygnen pt. 3.

Den allra sista dagen lyssnade jag och Ellen på Nu grönskar det och gjorde oss skolavslutningsfina på morgonen. Sen traskade vi vår skolväg för allra sista gången, gjorde utvärderingar och hade avslutningsfika. 

Här är min fina grupp 3. Vilka guldkorn alltså. 
 
Céline och Boel snackade. Tycker det är fint att de nästan blivit lite kompisar och kan bounda över lindy hop och sånt. 
 
På eftermiddagen hängde många i klassen i en park.
 
Vi köpte pizza och hade parkpicknick. 

Kattis och Boel. 


Martina gjorde lite akrobatik i gräset. 

Och Kattis fotade. 


Wilma och Jessica.
 

Amanda och Emma. 


Marjam och Alice. 

Kattis och Martina. 

Annelie och hennes syster Linnea.

Jag satt mest och tittade på alla och njöt av att se oss tillsammans allihop för sista gången. 

Vi fortsate kvällen hos Axel och Mattis en stund innan vi gick till Anton. Fint att vi få gå på sista hemmaklassfesten där allt började
 
 






Kommentarer
Eva

Välkommen hem!

Svar: Tack Eva! den 30 maj landar jag i Sverige :)
Lovisa

2013-05-17 @ 22:25:54
ulla andersson (mormor)

Välkommen hem Lovisa önskar mormor o. morfar.

Svar: Tack mormor och morfar! Det blir kul att träffa er snart. kram!
Lovisa

2013-05-20 @ 18:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0