Den tjugofemte.

I helgen har jag ,förutom att hänga med elektriker och klättra upp på berg till exempel fikat på stan. Det var sol och varmt och optimalt för en fredagseftermiddag.

Kattis och Erik drack varm choklad. 
 
 
Jag blundade mest hela tiden i avsaknad av solglasögon. Men vad gör väl det.
 
 
Mattis och Leandro gick förbi och slog sig ned, de med. Det är omöjligt att gå på stan utan att träffa någon man känner här. Lite som i Skara. 
När solen började försvinna gick vi hem och preppade oss för fest. Nikilina fyllde ju år! Men det får ni se en annan dag. 


Kommentarer
Anonym

Hej Lovisa! Sitter hos Inger von Essen. Visar hur din blogg fungerar. Kan du skicka ett mejl till henne? Kram mamna

2013-01-29 @ 17:38:18
Ewa Falemo

Ska jag skicka dina solglasögon?
Kram mamma

Svar: Ingen fara...jag har ett par solglasögon här, hade bara inte med dem på stan. Kram
Lovisa

2013-01-29 @ 18:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0