Tjugoett.

I går var det min tjugoförsta födelsedag och det var en bra dag på så många sätt. Bortom stress och spenderad i bra personers sällskap. Hur regninga, stressiga eller fyllda av oflyt födelsedagar än kan råka blir är det som att de aldrig kan bli dåliga tycker jag. Det är något speciellt med att man kom till världen just denna dag för exakt si eller så många år sedan.

Två födelsedagar jag minns lite extra väl är min tjugonde och sjuttonde. Förra året var jag i Aix och för första gången borta från familjen. Men mitt fina kompisgäng tog ansvar för att det skulle bli världens bästa dag ändå och ordnade skattjakt över hela stan! blev alldeles rörd av allt jobb de lagt ner såklart. Till min sjuttonde födelsedag vaknade jag av att mitt skarakompisgäng stod brevid sängen halv sju och sjöng Ja må hon leva! Bättre än alla materiella presenter i världen.


I går började jag dagen med att öppna paket från Karin. Ända från taiwan, tänka sig!


Sen kom mamma och tog mig på lyxig hotellfrukost. Tjusigt ska det va! skrev hon i ett sms kvällen innan.


Fina mammi!

Jag fick bland annat det spännande innehållet i denna kasse men det får ni se en annan dag!
 


Kommentarer
karin

fin födis hörredu!

2014-03-20 @ 09:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0