Megapluggar och Örebropeppar.

Hej där! Jag är visst inte fan av detta med regelbundet bloggande. Men tro mig jag vill bli bättre för tycker ju egentligen om det kreativa med att skriva av mig och jobba med foto då och då. 

Anledningen den här gången är ganska enkel och stavas mellanösternstudier. När jag började kursen såg det inte ut att vara alls lika mycket litteratur som i Idéhistorian men skenet bedrog minsann. Den är nämigen uteslutande på obegriplig engelska och handlar såklart om komplexa abstrakta system över internationella relationer. Egentligen kunde jag kanske listat ut det av kursens tema men tänkte inte så långt där i januari.

- Mellanöstern, gud så intressant dvs. lätt!

En till anledning till denna megapluggperiod är att jag tänker ta ledigt fyra dagar till helgen. Ska nämligen hälsa på Hanna i Örebro! Åh jag bara vet att det kommer bli så himla bra. Vi ska gå på feministfestival, laga goda middagar, dansa och bara ta igen massamassa tid som vi spenderat ifrån varandra. Skönt att i alla fall ha en kul grej att se fram emot såhär i stressiga tider. 

Idag blev jag trött på att sitta på skolan och begav mig till ett kafé. Blev glad när kaffet kostade 25 spänn fast lite ledsen när det mest smakade sump. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0