Första fina dagen i Örebro.

Jag åkte till Hanna redan på tordagskvällen så det kändes som jag var bortrest på äventyr en hel vecka. 


På fredagen hade Hanna föreläsning och jag behövde skriva så vi klev upp tidigt.

Sen promenerade vi till univeristetet där jag installerade mig i biblioteket. Kände mig genast som en örebrostudent. 

Vi gick hem och slängde ihop lunch på sånt som Hanna hade i skafferiet. (Förlåt för bara matbilder, det kommer annat!)

Många timmar av helgen spenderades i dessa två fåtöljer med oändligt många samtalämnen på lager. Så blir det såklart när man inte träffats ordentligt på flera månader.

Hannas lägis är en liten dröm av fotokollage och inspirerande böcker. Blev genast avundsjuk. 

Det var systerskapsfestival på Kulturhuset så vi åkte in till stan och lyssnade på de eminenta brudarna Camila och Mireya som spelar in den bästa podcatsen med bara viktiga och roliga ämnen. Vill vara lite mer som dom! 


Kommentarer
Hanna

nämen åh så tjusiga inlägg om vår superultimata helg!! Kommer leva länge på den!:) kram!

Svar: Åh jag med! så peppig på så många nivåer!
Lovisa

2014-03-17 @ 17:38:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0