En sista kväll i Göteborgs skärgård.

I går flyttade jag från mitt älskade lilla rum på Berzeligatan. Förundrades mycket över hur flyttlasset hade växt på några månader men påmindes sen om diverse strykbrädor och speglar som släpats på tåget i omgångar. Nu bor jag i Skara en vecka innan det bär av till den franska huvudstaden. Min sista kväll i Göteborg åkte jag och Isabelle ett varv med en skärgårdsbåt. Det enda vi upprepade var olika versioner av: F.I.N.T. 

Denna tjej hade bara ben dagen till ära.  

Hon hade preppat den bästa matsäcken också. Visst är det ett tecken på ren kärlek? att förbereda picknick till en stressad vän. 

Stilla solnedgång, lugnt hav och en märklig solreflex.

Hejdu. 
 

Hej durken. 

Tillbringade sista kvällen som göteborgare på bästa tänkbara sätt. 



 


Kommentarer
kakan

Otroligt fina bilder och fin vän! att ta med picknick sådär till någon är verkligen bevis på snäll kompis :)

Svar: tack karin!
Lovisa

2014-04-01 @ 12:10:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0