Arbetskamraten och barndomsvännen.

Idag har jag ett kontor och en arbetskamrat! Det vill säga min mammas fina lokal och min mamma själv. Jag är nämligen i Skara och skriver hemtenta. Fast mest är jag förtås här för att träffa Axelina som kommit hem från Ecuador nu. Igår lagade vi mat och tog igen tre månaders tid ifrån varandra, ungefär ett lika tryggt häng som i mammas mage kan jag tänka. 

Jag är också en allmänt glad person pga.
*Det är vår.
*Jag vann ett krig mot lärarna som innehöll syrliga korrekta mail, universitetets styrdokument och annat kul.
*Hemtentan handlar om på pricken de tre områden som jag tycker är mest intressanta med hela Mellanöstern.




 


Kommentarer
Anonym

Kul med en ny jobbarkompis! Kommer du i morgon också?

2014-03-13 @ 21:27:15
karin

älskar när du bloggar! Det låter som en typisk bra vecka även om den kanske är lite stressig p g a hemtenta. Dock skönt att kunna bli omhändertagen och inte behöva laga så mycket mat och åka och storhandla på cykel i minusgrader och halka så saltgurkeburken spricker typ.

2014-03-14 @ 15:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0