Jag kan va ditt plåster, skydda dig ett tag.

Hoppsansa, där försvann jag på nyårslov i Stockholm en stund. Nyårsafton blev en himla lyckad dag  med kombinerad tjejmiddag/lekalekarfest. Jag har lärt av misstagen:

* göra planer i sista sekund
* där det ska involveras massvis av människor
* som ska förflytta sig långt under kvällen till platser där det är högst ogaranterat är bra stämning
* och har förväntningar som om det vore en takterassfest i New York
 
Jullovet har verkligen varit guld rakt igenom och i morgon åker jag tillbaka till Göteborg och skriver hemtenta mångamånga timmar om dagen i ett par veckor. Men förhoppningsvis är jag snart tillbaka i cyberrymden!

ps. visst är den här Oskar Linnros-låten så himla bra?!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0