Instagramarn.

Vanligtvis brukar bloggare samanfatta sina instagrams varje månad men eftersom jag är ny och inte så flitig användare får ni se hela lilla historiken. Tendensen verkar uppenbarligen vara kafé-, mat- och peppbilder. Följ på lovisa_svedlund om du har lust.


Där i september åt vi frukostbuffén på Condeco långt innan jag visste att jag skulle jobba där. Jag lagade amerikanska pannkakor, skrev mitt livs fösta hemtenta och blev enormt inspirerad av Underbara Clara och Elsa Billgren på bokmässan.


Sen pluggade jag till nästa salstenta och var ensam i läsesalen en morgon. Åt finfrukost med mamma, gjorde fruktfat och kafépluggade lite till med Louise.


I oktober blev jag feministpeppad av Gudrun Schyman och hade en favoritirepris-frukost med Cecilia och Isabelle. Jag sålde fika på Dagsnäs julmässa och åkte tåg mot förstaadventshelgen i december.


Innan jullovet snöregnade det från sidan utanför fönstret och vi bakade lussekatter med knäppa former hemma hos Ramin. På lovet läste jag bok och hade den vanliga julklappshandlardagen med familjen.

Den 23e hade Majken ♥ uppesittarkväll och på nyårsafton drog vi igång Linderoths värmepanna i partyoutfits innan vi åkte på fest i Falköping.
 


Kommentarer
fridus

Alltså MAJKEN guuuuuud vad sött!!

Svar: Haha, jag vet. Världens coolaste hund typ!
Lovisa

2014-01-09 @ 07:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0