BedrifteN.

Bra saker som hänt i dag:

* Var på skolan redan 9.37 för att plugga i biblis!
* Lunchade med Louisefinispersonen. Nu när vi har olika scheman får man planera hängen ordentligt.
* Provade ett nytt pluggkafé - naturhistoriska muséet - som hade svinbilligt kaffe...
* TILLSAMMANS med Isabelle som går konstskola men behövde skriva och sånna grejer. 
* Läste ut en bok på engelska på kanske världens köttigaste ämne (se bild!) på TVÅ DAGAR! trodde inte att sånt hände mig men tydligen har jag ett intresse för den där Mellanöstern vilket gör att jag VILL läsa. 
* Jag är frisk och kunde miniträna igen vilket man ju mår hima bra av.

Mindre bra saker som hänt i dag:

* Hade tänkt vara i skolan 8.30. Hehe. 
* Det var sportlov dvs. stora mängder barn i omlopp på naturhistoriska muséet dvs. svårt att koncenrera sig pga. tjut och barnbajslukt (ja, på riktigt.)  

6 bra saker mot 2 dåliga. Den dagen behövde inte direkt jobba i uppförsbacke om man säger.


Ska länge förundras över hur idogt jag tog mig an denna bok och känner typ såhär inombords:


 
                                                 
 
 
 
 
 


Kommentarer
karin

Skönt att du börjar känna dig bättre! Jag ska försöka hitta ett sportcenter här och träna lite imorgon med :)

2014-02-20 @ 14:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0