Hej igen bloggen. Hejdu välkommen tillbaka. Men tack!

Nu gjorde jag det bara! skrev ett inlägg här som betyder att jag är tillbaka i etern i alla fall en stund. Ville plötsligt dela kreativt överflöd och annat kul igen. Hej!
 

Kan inte minnas senaste gången jag hade en så bra helg. Axelina har hälsat på mig och vi har prioriterat sömn minst av allt vilket resulterade i en himla massa häng på stan, bokmässan, rummet och dansgolven. Klara var med en stund på lördagen också. Finaste systrarna alltså.  


När Axelina och Klara åkt iväg på sextioårskalas en stund promenerade jag hem genom stan. I haga var det någon slags vespaträff där folk gick i fina trettiotalskläder och radade upp sina vespor på gatan. Blir pepp av sådana här tjejer. 
 

Avenyn, snart hemma.


Höstlöv och sneakers. 

Min hiss där man inte får göra åverkan å speglarna. Gammalt språk ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0