Rumfix och vitlökstrix.

I helgen vände jag uppochner på mitt rum för att damma, dammsuga och plocka ihop allt igen. En ganska bra aktivitet när man ändå är trött efter hemmafest och nefertitihäng. Tycker förresten det är en så fin klubb - alla sorts människor och himla opretentiöst. 
 
Sen tvättade jag liksom ALL tvätt så nu har min garderob blivit dubbelt så stor. 
 
Tadaa!
 
Tycker så himla mycket om det lilla stringbordet som jag köpte i somras. Nu får peppiga böcker och den bästa muggen pryda. 
 
Gjorde ett nytt litet tavelkollage också - klippte i tidningar och franska vykort. Bilden på Karin är tagen i Prag år 2008 och den på mig och Axelina tog Karin som ett projekt i Foto A. Tycker det märks att vi är lite yngre men ändå oss lika. 
 
Ikväll ser jag på Homeland och sväljer vitlök. Blev tipsad att det kan hindra min hotande förkylning från att bryta ut så jag drog på 5 pressade klyftor och massa hummus på grovt bröd. Det gick faktiskt ner utan problem men inväntar nu bara svettning och hyperventileringen *preppar med 2 liter vatten*.


Kommentarer
Mamma

Fint! Har du någon ny bild när du har flyttat sängen?
Kram

2013-10-29 @ 09:55:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0