Leverans från Sverige.

Igår fick jag paket! Jag har väntat några dagar på det så jag gick till posten och frågade och då låg det där och väntade på mig. Dagen gick från lite halvdålig till fantastisk. 

Ungefär såhär pepp blev jag.
 
 Det var mamma som hade skickat massa användbara saker. Så himla snällt.
 
 Inuti fanns till exempel koftor, böcker, raggsockar, Svenska Dagbladet och sjömanslinnet som Isabelle sytt. Har aldrig njutit så mycket av att läsa en 10 dagar gammal tidning, som till frukosten i morse. 

En annan bra sak med gårdagen var att vi var på Zumba. Det var så kul och man tränade säkert himla hårt utan att tänka på det. I morgon är det simningstorsdag också. Det känns bra att hitta in i träningsrutiner för då blir jag ännu mer hemma i Aix. 

Var det någon som såg Uppdrag Granskning om mäns näthat mot kvinnor ikväll? Jag såg ett klipp om vad det skulle handla om och satt bara och gapade. Får absolut bli morgondagens SVTplay.
 


Kommentarer
Mormor

Hej Lovisa!!
Härligt. att. se dina bilder.Ser fram mera.

Kram Mormor.

Svar: Kul att du läser mormor! vi hörs snart! kram!
Lovisa

2013-02-10 @ 19:32:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0