Finedagen.

Sex anledningar till att igår var en så himla bra dag.
 
1. Gick på mitt livs första arbetsintervju. Innebar bland annat att bygga broar av papper med andra som också ville få jobb på Condeco. 
2. Var missnöjd med min intervjuinsats (inte bron då utan mer att jag glömde ta i hand) MEN peppade upp mig själv och bah "bra erfarenhet att ha varit där iallafall". 
3. FICK JOBBET! och blev såklart svinglad eftersom jag inte förväntat mig det alls.
4. Snackade med en snäll tjej på gymmet. Har sett henne på humanisten och hon visade sig vara en pärla. 
5. Klarade världens jobbigaste gympapass! Blev glad av att gympa igen och insåg att det faktiskt är den träningsform jag trivs med oavsett hur många flashiga crossfits eller TRXsuperpower-pass det finns. 
6. Fick reda på att jag kommit in på mitt förataval, Mellanösternstudier, till våren. Är dock osäkrast någonsin på vad som ska hända i vår men ändå. 

Idag har jag provjobbat på Condeco vilket kändes ganska mycket precis som de senaste sex somrarna på Skäret. Inte så komplicerat utan mest kul och lätt. Nu ska jag och Jacob hänga vid glasburen och kanske göra nåt mer kul. 


Sommarens fina Skäretgäng.
 


Kommentarer
Eva

Grattis till jobbet och att du kom in på ditt förstahandsval!
Du skriver jätte fint och dina foton är SÅ BRA.
Jag blev också rörd när jag läste din lista 10-1.
Önskar dig en riktigt härlig jul hemma med hela familjen.
Kram Eva i Stockholm

Svar: Tack Eva! Vad kul att du läser och gillar't! :) Och god jul till dig och familjen! kram!
Lovisa

2013-12-13 @ 15:03:18
karin

GRATTIS! till jobbet. Ah vad kul! Och harligt att du hade en sa bra dag. Alskar dagar med sadant flow!

2013-12-13 @ 21:48:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0