Jag har tagit körkort idag.

Så jag var tvungen att byta lakan för att kunna somna som en helt ny människa. Så. Himla. Skönt. Att jag äntligen kan bocka av det som varit den stora grejen på attgöralistan den här hösten. Tänkte dra ett riktigt streck över "övningsköra/plugga körkortsteori/ta körkort" på höstens lista över saker jag ville/borde göra. Skrev den i Oktober och då kändes det omöjligt att hinna på tre månader men se det gick ju!

Nu ska jag kika på julrecept för i morgon ska jag, Karin och Alfred ha bakdag. Sen tänkte jag äta kräftsoppa gjord av min egen lilla tass.
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Hej Lovisa! Vilken underbar blogg du skriver. Så roligt att läsa hur du har det. Ska följa dig med glädje framöver. Grattis till körkortet! Nu kommer du sova gott i natt.
God Jul o Gott Nytt År. Önskar Eva med familj i Duvnäs

2012-12-21 @ 22:51:19
ewa falemo

klart att man måste byta lakan när man tagit körkort!?

2013-01-15 @ 22:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0