Frustrationen flödar.

Jag har haft sånt där oflyt ni vet? som när man efter seriöst elva timmar i skolan kommer hem och det enda man skrivit i dokumentet Nutida förändringsprocesser är NEJ NEJ NEJ. DETTA HÅLLER JU INTE! INTE DETTA HELLER! VAD ÄR DETTA FÖR HIMLA UPPGIFT?!?!

Ska göra ett nytt försök idag. Efter lunch åker jag till Hanna i Örebro så nu ska det banne mig gå bara! Vi ses efter helgen med förhoppnigsvis ny enegri och en kamera fylld av små äventyr. 


Tänk att få umgås med denna skönhet en hel helg! Jag tog bilden när vi var på tripp till Louisiana och Köpenhamn våren 2011. Vill förresten att det blir knoppar-på-träden-vår på pricken nu.



 


Kommentarer
Karin

Hallå du är fortfarande skitsmart! KOm ihåg att man bara får skituppgifter ibland som man får lägga ifrån sig ett tag och nästa gång man tar upp dem så är dem på nåt mysiskt sätt lösta. Så tror jag det kommer kännas på måndag när du kommer tillbaks med ny energi.

Ha set så mysigt i helgen och hälsa hanna från mig!

2014-03-06 @ 12:24:51
Mamma

Håller med Karin. Ha det så mysigt i Örebro! Kram

2014-03-06 @ 13:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0