Veckoslutet.

I helgen tar jag det mest lugnt för det verkar som att en liten förkylning kommit för att umgås med mig. Igår trotsade jag den dock en stund för att vara kulturell med Isabelle. 

Såhär fräck såg hon ut i randig Polarn och Pyret-mössa.

Vi gick till Valand där Jacobs klasskompis ställde ut coola tavlor. 

Sen till språkkaféet och språkade över bryggkaffe. Recept på hann-inte-tvätta-håret: mössa.

Isabelle smsade högst viktiga meddelanden också. På ett språkkafé får man nämligen syssla med all typ av kommunikation. 

I kväll ska jag kurera, se på OS-höjdpunkter och ringa några bra personer. Hoppas ni haft en fin helg! 





Kommentarer
karin

Vad fin du är på bilen! Mysig dag verkar det som lätt. Typisk sån dag jag skulle vilja ha med dig om vi bodde i samma stad

2014-02-20 @ 14:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0