Upptäcker livsviktiga grejer.

Ja här sitter jag och poserar med en mugg. Blir alltid lika lycklig när jag kommer på den geniala idén att koka kaffe hemma. Nästan pinsamt vilken peppande effekt denna oförskämt goda dryck har på mig, speciellt när jag stigit upp tidigt i skara och tagit mig hela vägen till götet innan klockan slagit tio. 

Jag har också (sist av alla) upptäckt denna eminenta låt via Karin, den ständiga musikinspiratören i mitt liv. Introt har precis samma pinsama effekt som kaffet *lutar huvudet snett framåt, blundar och powerknyter handen*. Har ni reflekterat över polotröjans tendens att helt tillintetgöra ens hals förresten? slog mig plötsligt utan anledning. 

 


Kommentarer
Anneli

Å vad jag förstod vilken känsla du menade när du skrev om kaffe-effekten. Lätt låten att ha i lurarna imorgon på väg till skolan

2014-02-03 @ 22:44:57
Solin

SV: de är inte mina, men det är Nike air force 1 som går att köpa på Footlocker :)

Svar: okej, vad fint! får kika där då :)
Lovisa

2014-02-04 @ 14:26:34
URL: http://solinj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0