Lördagslistar.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Kul första fråga, upplyftande liksom… Nejmen litte deppiga Håkan Hellström-låtar går väl alltid hem. Fast jag har lärt mig att det är bättre att banga sorglig musik eftersom man, med enkel logik, kan räkna ut att man blir ännu ledsnare då.


Beroende av:
Livskvalitet, mat, vatten, mänsklig kärlek, musik och andra grejer.


 

Vem behöver du mest just nu:
Mitt kompisgäng! Det är så fint att alla gör sin grej på olika ställen men jag kan inte hindra mig från att drömma mig tillbaka till gymnasietiden. Obligatoriskt häng varje helg i någons soffa och åtta stycken inom fem kvarters radie och några ett par kilometer utanför stan. 


Alltså hur gulligt är inte detta?! Från när några av oss var i Kungshamn i kanske ettan. 

Vad tror folk om dig?
Eftersom jag är tankeläsare: schysst, glad, ordentlig, kontrollbehovig, luktar gott, *KreAtiV*, smart.

Stämmer det?

Har ju verkligen ingen aning och anstränger mig i ärlighetens namn mycket för att inte tänka på vad andra tror om mig. Ljög om tankeläsningsförmågan, förlåt.

Vad får du oftast komplimanger för?

Att jag är har fin inredningsstil, är bra på att fota och är ambitiös på olika sätt.




Brukar du skratta för dig själv?
JA?! tänker ofta ut roliga/socialt obekväma scenarion och roliga dialekter/karaktärer som uttrycker sig kul. Ingår ibland att jag pratar för mig själv MED dialekten. Ofta följt av skratt åt att jag skrattar åt mig själv. Skrattar ofta högt på bussen när jag lyssnar på Tankesmedjan också, då ingår i och för sig andra människor i miljön.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

“Haha jaaa jag får göra det!!!!”

Nästa mål i ditt liv:

Med pondus och självklarhet lämna tillbaka ett par byxor som gick sönder efter två månader. Få tillbaka 500 spänn.

Hur svarar du i mobilen?

”Hej det är Lovisa” om jag inte vet vem det är annars ofta ”Hejduuu!” eller typ ”Tjänna!” på dalmål om det är Karin.

Vem ringde dig senast?

Isabelle.

Antal timmar sömn inatt:

10! Utvilad som nyvaket spädbarn!

Tycker du om din pappa?

Det är klart! Han är bra på massa olika sätt men tillexempel stöttande i alla mina idéer om framtiden och mycket bra på att lyssna. + lagar god mat! Och är min pappa bara.

I somras kom Larssons till pappa i Mullsjö, så mysigt dag!

Brukar du komma i tid?

92% av alltid.

När mår du bra?

Tillexempel när jag får dansa på ett fullt dansgolv med Axelina, Cecilia, Isabelle, Hanna, Frida, Jonas, Jacob och Alfred.


Hur känner du dig nu?

Medel på många sätt.

Vanligaste färg på dina kläder:

Alltså jag kan inte riktigt identifiera med mig det men jag tror: svart, röd och jeans. Okej det var tre färger.

 

                          
                                           
 

Var du aktiv i skolan?

Ja. Ibland lite för aktiv med resultatet sönderstressad.

Favoritdryck på morgonen:

Lagom varmt te som man kan klunka (?!)


När brukar du oftast gå och lägga dig?

23.37.

Sysslar du med någon idrott:

Går på pass på gymmet.



Nytränad och rosig!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Jag vill för det låter ju så fint. Men tycker ändå att attraktion kommer med att man lär känna någon.


Är du bortskämd?

Ja för att jag lever i ett utvecklat land och har allt och mycket mer än jag behöver för att överleva. Nej för att jag vet att jag måste jobba för att kunna få vissa saker jag vill ha.  

 

 


Kommentarer
karin

Vad fint Lovisa jag blir alldeles tårögd. Kan det finnas nåt bättre än att fika med dig och mamma på skäret?! Håller med om att det är livskvalitet ut i fingerspetsarna. Eller att ha såna där mysiga häng hos pappa. Åh jag tycker om er så mycket.

2014-02-23 @ 04:21:41
fridafredag

Goding, du är så fin o bra o jag vill dansa med dig o co nununu!! o så,skriver du såhimla bra o får mig glad när jag går in o läser o jag saknar dig o jag ska börja stava och rätt. Puss.

2014-02-24 @ 07:39:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0