8 bilder.


Jag får telefonsamtal från glassbaren som kanske vill anställa mig. Pratar nervöst på franska.  

Vi firar Florents första arbetsdag med picknick vid kanalen. Cider, nötter och snack om syskonrelationer. 

Jag går på arbetsintervju i Latinkvarteren och hittar denna lilla oas efteråt.

Innergård med massvis av blommor. 


Smög in på privat område genom denna grind. Vill ju utforska fina innergårdar liksom. 


Fina mystiska kontor. 

Och gröna gubbar. 

Blev lite deppig i dag för plötsligt ska jag inte få provjobba på glassbaren längre. -Nej vi ska inte anställa några mer men haregötthej! ungefär så. Så jakten på mer jobb fortsätter. 


 
 
 


Kommentarer
Emelie

Uschjamej.. Upp på hästen igen, hoppas du hittar ett jobb du faktiskt skulle trivas bättre på!
Nu får du se det från den ljusa sidan, och stå på den sida av glassdisken som FÅR glassen istället, tehe ;)

2014-04-19 @ 21:12:24
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Mamma

Det löser sig, sin du brukar säga! Kram

2014-04-20 @ 09:19:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0