God morgon måndag.

Såhär var lite av min helg.

I fredags kom Julia med tåget. Vi drack tentaöl med mina klasskompisar innan åkte vi hem och lagade mat i två timmar. Hade tänkt orka ut igen men bestämde oss för att stanna hemma och se på serie (Julia) och sova (jag) istället. 

Lagade nog godaste maten hittills i Göteborg. Mozarellabiffar med rotsaker i ugn i enorma mängder. Man känner sig aldrig så rik som när man har 6 matlådor i frysen, för att nästan citera Ernst. 
 
I lördags morse promenerade vi till Haga och åt brunch med Eva. Obeskrivlig mysfaktor på kafé Kringlan!

Fin!
 
 
Sen blev vi sugna på att gå på Beyond Retro så då gick vi dit. 
 
I Lördags kväll var vi hos min klasskompis och åt middag och spelade ett kombinerat Med andra ord/Charader. Fin helg rakt igenom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Härligt att du har börjat blogga igen. Jag har saknat din blogg. Det ser ut som du trivs och har det riktigt bra. Jag hör gärna av mig för att få lite tips om Göteborg nästa gång jag ska dit. Ha det BÄST! Kram från Eva i Stockholm

2013-10-14 @ 09:58:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0