Söndag.

Fortsätter med söndagen. Hade hört att det skulle bli sol vilket stämde alldeles utmärkt. 


Vaknade till ett solbadigt rum och var pepp på att åka till en skärgårdsö. Smsade några stycken men ingen mer kunde så jag åkte själv helt enkelt. Tänkte först att det skulle bli tråkigt men det blev faktiskt himla skönt!
 

Åkte spårvagnen till Saltholmen och sen färja till Styrsö. FINT.


Hade ingen musik i lurarna utan promerade bara runt på ön till vågskvalp och mina egna tankar. Mötte såklart massa peppade söndagsvandrare också. 


Slog mig ner vid en sten och åt matsäck med finaste utsikten. 

Äggmacka på hembakat dinkelbröd och körsbäsrtomater. Går inte att beskriva lyxkänslan. 


Kunde sitta utan jacka och sola fast det var 17 november. 


Väntade på båten och lyssnade på stadsbor som satt och pratade om sommarhusdrömmar. Tror jag också måste äga ett hus på kusten en dag.
 
Åkte hem igen, fylld av energi och kanske novembers sista sol. 


Kommentarer
Anonym

VILKA fina bilder och vilken fin stämning! Bra att du åkte själv när du ville det!

2013-12-04 @ 17:40:40
kakan

MYSIG dag GOD macka BRA initiativ (och gott att du akte fast ingen annan joinade)

2013-12-13 @ 21:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0