Chill på schlätta och häng på humanisten.

Förra tisdagen åkte jag tillbaka till Göteborg och hängde i skolan från dess att biblioteket öppnade tills det stängde, stupade i säng klockan 10 och upprepade sen proceduren tre dygn. En av de intensivaste pluggveckorna någonsin tror jag, lite som den då jag hade Samhäll C-uppsats, projektredovsning, Matte C-nationella, religionsprov, Vickis och Kullenfestivalen samma vecka i trean. Skilladen var att nu handlade allt om idéhistoria, så himla skönt att bara läsa ett intressant ämne. I fredags skrev vi salstenta i fyra timmar och sen dess har jag haft en himla fin helg. Men det får ni se en annan dag, såhär var det förra helgen.





Allt var som vanligt. Lördagfrukosten den godaste någonsin med Börjes specialkokade ägg, SvD och bra frukostdiskussion. Några göraomhuset-projekt på gång, promenad runt Hindsbosjön och häng med finisar. 


Vi var på secondhandrunda och hittade fräcka matchande kepsar, åttiotalskappor och några fina fynd. 




Jag fick köra bil igen! har saknat att gasa fram på schlätta med bra personer och musik på högsta volym. 

Klara och hennes kompis Carro var med också. Optimalt shoppinggäng. 
 


Kommentarer
FRAJJDÄJ

Alltsååå så himla fint Lovvan! Alltihop! Höjdpunkten på Internet nuförtiden. Puss på dig

2013-11-10 @ 03:55:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0