Slutet närmar sig.

Här är lite vad jag haft för mig de senaste dagarna.

Jag och Frida drack kaffe på Le Grillon och hade jag hade sommarplaneringsmöte med Axelina över skype. 
 
Vi hade Eurovision-kväll på 3 rue d'Entrecasteaux. Mycket folk och snacks, lyckades dock bara fånga det sistnämnda på bild.
 
Jag, Boel och Frida lagade supergod pastasallad en kväll. 
 
Den åts på det här viset. 
 
I torsdags åkte Kattis hem till Sverige så vi tog en sista fika. La pauvre blev rånad på dator, kamera och massa viktiga Aixminnen på hemvägen. 
 
Vi ska ses snart igen såklart. Det måste vi bara. 
 
Eftersom jag åker till Sverige på torsdag försöker jag äta upp allt som finns i skåpen dessa dagar. Här åt jag tillexempel couscous-ris-lins-tomat-lök-ärt-sallad och lax. Inte så illa ihopslängt ändå!
 
Idag har vi vinkat av Ellen vid bussen så nu är fina familjen inte fullständig längre. Kommer kännas väldigt märkligt att gå och lägga sig själv i rummet som jag och Ellen delat nästan 5 månader. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0