Fina kompisar och tårdrypande farväl.

Ojoj lite dåligt med uppdatering här de senaste dagarna. Tre bra anledningar till det:
1. Det är fiiiiint väder. 
2. Jonas och Axelina har varit här. Ellerja, Axelina är fortfarande kvar men Jonas åkte hem till London idag. 
3. Jag har SOMMARLOV och har därför genomlidit några högst sentimentala dagar av intensivt klasshäng och avsked. Det enda man ville göra var att umgås med de människor som kommit att betyda så mycket. Vänner för livet kan man säga. 

Tills jag har tid att visa vad vi haft för oss, håll till godo med tre dagar av fina Jonas och Axelina.
Jag och Jonas bestämde i hemlighet att han skulle komma en dag innan Axelina så vi överraskade henne på flygbussen. Ganska bra gjort ändå, tycker jag.
 

Idag drack jag och Axelina kaffe i tre timmar och planerade vad vi ska göra i sommar. Älskar att göra listor över peppiga aktiviteter att se fram emot.

Och så lagade vi asiatisk wok på kokosmjölk, godast på länge. Snart ska vi ut och dansa i natten.
 


Kommentarer
karin

Vad underbart det är att se att de två personerna är där du är!! Kram !

2013-05-12 @ 20:33:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0