FotografeN.

Hejhejhej! såhär bra hade vi det för några dagar sen. 
 
Vi köpte goda panninis på ett boulangerie. Panninis är superbilligt och vanligt här. Ser säkert tusen personer varje dag som äter en.
 
Sen tog vi med dem till ett kafé där vi köpte kaffe. Man får äta medhavd mat på kaféer bara man driker något dyrt till. Bra koncept. 
 
Fina klasskompisar.
 
Sen gick vi på second hand och Amanda provade en himla fräsch mössa.
 
 
Denhär kvinnan låg på gatan och chillade. 
 
Nu ska jag gå iväg och handla tacosingredienser med Amanda för vi ska ha taco och spel-kväll. Vi är lediga nästan alla fredagar vilket ju är himla skönt speciellt eftersom alla studenter går ut på torsdagar. Igår till exempel var vi ute och jag var mingelfotograf på en nattklubb som heter IPN. Känns kul att ha ett minijobb redan andra veckan. Kul var det också.


Kommentarer
karin

Shit vad du är cool Lovisa! Mingelfotograf! Livet verkar ju leka. Puss på dig!

2013-01-19 @ 00:29:44
Anonym

kul!
Kram mamma

2013-01-19 @ 18:12:44
Isabelle

Å wow! hur fick du det jobbet??

Svar: Jag fotade massor på en fest där det lyckligtvis hängde en kille som jobbade på klubben :) Han tittade på mina bilder och frågade om jag ville prova. Ibland har man tur!
Lovisa

2014-05-19 @ 22:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0