Fredag.

I Aix börjar helgen på torsdagar eftersom vi inte har några lektioner på fredagar. Så idag tog ett fint gäng bussen till Marseilles för att fira in helgen och det enda vi pratade om var:
  • Det soliga vädret som gjorde allt extra bra. 
  • Att det är helg och att vi har mer än tre lediga dagar framför oss.
  • Att vi bor i Frankrike och har en himla flott och enkel tillvaro. 
Vi nöjde oss med att sitta i solen på olika sätt. Tillexempel på en kaj och ett kafé. Nästan gång får vi nog lov att utforska staden lite mer.
 
Boel glassar i solen. 
 
Jag och Erik också. Idag åkte mockajackan på för första gången.
 
Elin smakar på frappuccinon från himlen. Hennes cappuccino var som en litet konstverk.
 
 
Helt crazy. 
 
Boel och Kattis hänger vid en solvägg. 


Kommentarer
Karin

DU är otroligt snygg och särskilt den sista bilden är i världsklass!

Svar: Tack kakan! Har du tagit fram mockisen än? :)
Lovisa

2013-02-22 @ 08:07:04
erik

livet på en pinne. fint jobbat!!

Svar: Ellerhur! Tack!
Lovisa

2013-02-22 @ 17:47:21
Kakan

Man kan ju säga såhär: att det är ju minusgrader så det räcker och blir över så drömmer ännu bara om mockajacka. Men när jag kommer så ska vi matcha, den kan du ge dig på! Då tar jag mina NY-solglasögon också, DET VET DU ;-)

2013-02-23 @ 00:51:09
Kattis

Sista bilden ar verkligen helt fantastisk. Snyggt Lovisa!

Svar: Å tack Kattis! Ni utgör fina modeller också!
Lovisa

2013-02-23 @ 17:54:42
Ewa Svedlund Falemo

Fina bilder. Snygg jacka&snygg tjej (min yngsta dotter)
Kram

2013-02-23 @ 21:31:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0