Enbärsdricka, friterad lav och allmän livskvalitet.

Klockan ett idag kom mamma, Börje, mormor och morfar hem till mig. Vi drack kaffe och lyssnade på julmusik i mitt rum  innan vi åkte till Gunnebo slott för att äta julbord. Vanligtvis förknippar jag julbord med meter av kött, kött och kött. Hetsiga företagsfester och paltkoma kan också höra till men här fanns faktiskt inget av det. Det hela bestod istället av små delikatesser av friterad lav, egenodlad grönkål och mycket mycket mer. 17 bilder säger mer än 1000 ord så se här.

 


Kommentarer
Eva

Oj så fint och smakfullt julbord på Gunnebo. Mycket trevligt med små delikatesser än överfulla fat. Lika fina bilder som vanligt :-)

2013-12-17 @ 18:57:32
karin

såhar kände jag när jag såg första bilden: :')

2013-12-18 @ 15:14:37
Jullan

Alltså du tar ju så fina bilder så jag smäller av! Finaste julkänslan har du fångat också! typ tack att du bjussar på så fina grejer :)

Svar: Haha varsågod julius! saknarej och hade varit fett att jula sig ihop med dig :) ni verkar ju ha det grymt!
Lovisa

2013-12-19 @ 03:38:21
URL: http://juliaiskogen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0