2013 November och December.

Ni har ju sett det allra mesta från årets två sista månader väldigt nyss men jag kan ändå bjuda på några opublicerade händelser!

Till exempel jag, Cecilia, Isabelle och Axelina dansade fötterna trötta på Nef en kväll i november. Att dansa med den trion gör att man på något sätt blir oslagbar. Morgonen därpå åkte Axelina hem men vi andra åt frukost i Haga. Isabelle tappade locket till mjölkkannan i kaffet och vi fnissade orimligt mycket pga trötta.

 
Jag åkte på utflykt till Styrsö en solig novembersöndag.  
 
 
I fyra dagar steg jag upp halv sex för att jobba på Dagsnäs julmässa. Ren lycka för all min julpepp. 


Hostade förhäng hos mig och dans på Jazzhuset med Linda och Louise en helg.




Och så fikade vi på kafé Kringlan ibland.

 
Jag fotade för filmfestivalen i Skara en helg. Såg såklart ett par filmer också och blev nostalgisk över hur mycket mitt kompisgäng hängde på biografen under filmfestivalerna i gymnasiet.


Såg julkalendern varje dag.


Och lät Musikhjälpen dominera min vardag en vecka. 


Första advent var som vanligt finaste dagen!

 
Vi var på julbord men familjen.



Sen kom julafton! (finn ett fel)


Den tjusiga parisanteckningsboken fick jag i julklapp. 





Kommentarer
Anonym

Ska vi packa ner tomten&jesusbarnet tillsammans?

2014-01-03 @ 15:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0