2013 Mars och April.

Mars och April var verkligen sprängfyllda av kul saker i Aix! 
 
Vi började med ytterligare en Marseilleresa tillexempel. Blev ofte dit vi åkte för att se lite storstad.


Sen åkte vi på klassresa till Lyon en hel vecka! Gick på museum, hade picknick, åt queneller och massa annat. 


Vi startade traditionen att göra små resor när någon fyllde år så när det var min tur tog vi bussen till Cassis. Det var fortfarande kallt och de fiskegubbarna slapp trängas med turister. 


Wilma fyllde år i samma veva så vi hade klassfest! piffade terassen, grillade och dansade.


Jag fick världens finaste skattjakt också! fick hämta lappar på alla våra favortkaféer/barer/banken osv. Sjukt fint!


Och så kom det massa bra personer på besök! 

 
Vi hade världens bästa utflyktsdag på hyrda cyklar i Provence.


Mamma och Marianne hälsade på. Vi vandrade och hyrde bil. 


Sanna och Gabriel hade fest i lägenheten där man kunde klättra ut och hänga på taket.


Valborg firades i en park med klassen! Vill minnas att jag gick och la mig 06 den morgonen. 

 
 


Kommentarer
FRIDUS

Lovvaaan!! Sa himla fint. Alskar arsredovisningen del 2. FORTSATT!! GRYMT. Saknar dig o du ar bast o grym kram kram kram

Svar: Åh tack Frida! kul att du läser! fick paniklängtan efter fridakramar igår också :´(
Lovisa

2013-12-19 @ 07:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0