Vintern rasat.

Idag är det ju valborgsmässoafton! Vanligtvis fylls mina valborgsmässoaftnar av vårsånger från Musikens Vänner, kompishäng och brasa vid sommargården planteringen i utkanten av Skara. Som barn brukade jag springa omkring och lekta med pinnar med alla kompisar. Så kravlöst och kul. Och så spelade man kanske en omgång minigolf, tog en fika och cyklade hem när fötterna började bli för kalla. Jag tycker så mycket om traditioner som inte är så upphaussade men alltid levererar. 

Idag är det en annan sorts valborg. Vi gjorde de sista utvärderingsproven i skolan så jag känner mig himla glad och lite utmattad så belöningen blev en glass på stan. 


Såhär pepp kan man bli av att ha proven avklarade.

Christine kom förbi.
 
Och dessa två.
 

Bra valborg hittills. Tänkte kanske fortsätta den i en park med klasskomisar eller på annat vis, får se vad som känns rätt när kvällen kommer. Nu tänkte jag läsa Tillsammans är man mindre ensam och lyssna lite på detta i bakgrunden.


Kommentarer
mamma

Mysigt!

2013-05-01 @ 12:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0